måndag 23 november 2009

.Shopping till julen 2009

På förmiddagen åkte jag och lillprinsen till Marieberg en stund för att gå och strosa lite. Var bla tvungen att köpa lite pyssel till pysseldagen vi ska ha på torsdag tillsammans med härliga vänner. Det blev lite allt möjligt smått och gått. Köpte även lite mer maxipärlor till stora grabben, så nu på eftermiddagen har vi suttit bra länge och pärlat och pärlat; lastbil, bil, dinosaurie....mkt blev det =) Köpte även andra pärlor så vi ska kunna bygga lite halsband och sådant, men det får bli en annan dag. Han älskar att ta på sig halsband och armband, så jag tänkte att det kanske är kul att få bygga sitt eget.
Fick även tag på kläder till L till jul, samt ett par snygga byxor till N, så nu är det bara ngt snyggt upptill kvar till honom. Lägger ut bilder på kläderna så fort jag köpt hans outfit upptill. Dem kommer att bli så snygga mina killar. Själv skulle jag vilja köpa hur mkt som helst till mig själv, men nja...vill nog gärna kämpa på lite mer först med vikten och det går ju inte så bra direkt.
Förresten, ringde och tackade ja idag till inbjudan som jag fick av jobbet till julfest den 9:e nov. Så nu är det bestämt, jag ska på julfest till Strike den 9:e nov. Först blir det middag och sedan blir det bowling. Det ska bli så skoj!
Nej, nu ska jag ta och packa väskan till gympan samt fixa lite mat till N. Det är avslutning idag på gympan, så det är nog bäst att se till att han får sig ngt i magen innan vi åker dit, eftersom dem slutar lite senare idag.

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag!

Kramar

Inga kommentarer: