måndag 30 november 2009

.Pyjamaskille



L i sin fina pyjamas med bilar och lastbilar!

Jag älskar pyjamasar! Kanske inte till mig själv, men till grabbarna. Den här pyjamasen som L har på sig köpte jag på Ica Maxi och jag bara älskar den! Den är underbar! Skulle själv behöva köpa mig ngt nytt sovplagg, funderar på att köpa ngt fint tills vi ska upp till Stockholm så jag kan överraska mannen lite. Det vore nog inte så dumt! =)

Förresten, var på Maxi idag och hittade då en body med Barbapapa på som jag bara var tvungen att köpa, så fin!


Den såg inte riktigt ut så här, den var helvit, utan ngt svart, men visst var den snygg!

Nej nu ska jag försöka sätta igång med allt jobb som jag har på kontoret, det är visst lite igen. Hm, tråkigt, men det måste ju tyvärr göras.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramar


Inga kommentarer: