onsdag 18 november 2009

.Ont i armen

Har fortfarande ont i armen efter sprutan i måndags. Är alldeles röd och varm och det är väldigt ömt och hårt runtom. Jag vet, jag klagar kanske lite....men ibland måste man ju bara det =) Känns nog ändå bättre att bara ha lite ont i armen än att kanske bli liggande en vecka med grisinfluensan...eller vad tror ni?! Fast vem vet, jag kanske hinner få det innan vaccinet börjar verka, man vet ju aldrig. På tal om att ha ont så kom N till mig igår och sa:mamma jag kan pussa på armen så blir det bra, och det gjorde han, men bra blev det inte. Han är så go min lilla plutt.
Känner mig bra seg idag. Vet inte om det beror på vädret eller på sprutan, eller kanske det att jag faktiskt är småbarnförälder och dem brukar ofta vara trötta. Nåja ,det spelar väl ingen roll vilket. Trött är jag i alla fall och jag skulle lätt kunna lägga mig ner och sova i några timmar. Nu ska jag i alla fall fixa lite mellis till stora grabben som väntar här bredvid.
Förresten, fick två underbara filtar till mina pojkar igår ifrån min kära vän E i Oslo. Jag bara älskar dem filtarna, blev sååå glad! Tack E för dem fina filtarna, du är underbar!

Ha en fortsatt trevlig dag!
Kramar

Inga kommentarer: