fredag 11 februari 2011

.Thaimat och bio!

Ikväll ska jag gå ut och käka middag och gå på bio med en av mina systrar samt min pappa. Ska bli riktigt trevligt! Jag tror inte att jag har gått på bio med pappa sedan jag flyttade hemifrån och det var ju ett tag sedan =) Det ska bli mysigt att få gå ut bara vi tre, riktigt trevligt!
Vi ska se filmen: The Tourist, med bla Angelina Jolie i huvudrollen.
Har hört att den ska vara riktigt bra, så det blir skoj att se.


Innan filmen ska vi till Coco Thai och käka lite mat. Dem har en underbar buffe där du kan välja mellan en massa goda rätter och allt tillagas medan du ser på. Sådant gillar jag =)
Ja det blir en trevlig kväll! Skönt att få komma iväg lite och få göra ngt utan barnen. Hade gärna haft med mig mannen, men det får bli en annan gång.

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Så mysigt det låter! Här blir det soffmys å film så snart envisa Luran behagar sova... hon är så uppspelt inför morgondagens kalas *ler* Å underbar bild på sockermonstret <3 KRAM

Anonym sa...

Åh vad mysigt och gott! Hoppas att kvällen blir lyckad. Kör försiktigt hem vännen!