fredag 4 februari 2011

.Dålig kvalitet eller...?

Har ofta köpt Polarn och Pyrets kläder till barnen, speciellt deras ytterkläder. Jag älskar dem och tycker att dem har varit riktigt bra i både kvalitet och design. Jag har aldrig haft några problem med dem kläderna, inga som har gått sönder eller så, förrän nu. N hade en vinterjacka som jag köpte i höstas, visserligen begagnad, men den såg som ny ut, knappt använd. Jag har tvättat den många gånger och nu senast tvättade jag den häromdagen. När jag tar ut den ifrån tvättmaskinen är det ett jättestort hål i hela jackan. Den hade spruckit upp precis bredvid dragkedjan vid en dold ficka. Tråkigt =( Det gick inte att göra ngt åt det så det var bara att åka och försöka få tag på en ny jacka till honom. Inte det enklaste den här tiden. På dem flesta affärerna har dem inte ens kvar vinterkläder, helt sjukt tycker jag med tanke på att vintern inte är slut ännu. Nåväl, fick tillslut tag på en snygg jacka till honom, även om det inte blev en polarn jacka. Hoppas på att den ska hålla resten av säsongen nu.

/ Mrsfunky

1 kommentar:

cecce sa...

Ah...vad synd på jackan, men tur att ni hittade en ny! Här i skåne börjar det redan bli varmare...men vintern är tyvärr inte slut. En månad till..sen så:-)

Hoppas du har en fin kväll!
Kramar