fredag 18 februari 2011

.Sparesa

Jag och mannen funderar på att åka på spaweekend, men vi har svårt att bestämma oss var vi ska åka. Det finns många fina ställen att åka till ,vissa längre bort, andra nära, visa lite dyrare, andra billigare. Hur ska man tänka? Vad är viktigast? Hur mkt behandlingar ska man ha?


Just nu väljer vi lite mellan:

Selma spa i Sunne



eller Yasuragi Hasseludden

Hm, valet är inte så lätt, men som det är nu så lutar det nog mest åt Yasuragi Hasseludden. Det verkar vara väldigt lugnt och rofyllt där och dessutom lite mer annorlunda än ett vanligt spa. Det vore nog inte så tokigt att få åka dit en helg.

Har aldrig varit på spa så det ska bli mysigt att få åka på spa en helg tillsammans med min underbara älskling. En helg bara för oss utan en massa tjat och gnat och utan en massa måsten. Mys på hög nivå, lite lyx i vardagen!

Har ni varit på spa ngn gång?

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

En pojkmammas vardag sa...

Så härligt med en helg på spa! Det är en såndär dröm man har ... att bara komma bort och få bli lite ompysslad :)

svar: Nu beställer jag fotoboken från "Solentro.se". Men är inte hundra nöjd. Det är segt och jag vill kunna välja och bestämma mer hur jag vill ha det. Men jag har ett presentkort på 150 kronor och det måste man ju använda upp ;)
Förra gången beställde jag från Photobox som jag tycker var bättre, enklare och hade en snabb frakt! :)

Kram!

Mammans Dagbok sa...

Halkade in här på din blogg och vill tipsa dig om Strömstad Spa & resort. Jag o min sambo var där förra året o vi har planerat att åka tillbaka snart. Spa i Sunne är oxå fint, men jag tycker att det var lite lyxigare i Strömstad!
Hoppas du har en trevlig kväll!
:-)