lördag 12 februari 2011

.En kväll att minnas

Hade en mysig kväll igår med min kära far och min syster. Kul att kunna göra ngt tillsammans bara vi utan våra respektive eller alla andra syskon. Självklart är det trevligt att få göra ngt allihopa tillsammans, men ibland kan det vara kul att bara få umgås med några i taget, kan vara enklare så.
Vi gick först och åt thaimat, åt alldeles för mkt, men oj vad gott. Man valde själv mat ifrån en buffé och sedan tillagades det medan man såg på. Blir ju så mkt godare då! Efter den suveränt goda maten gick vi och beställde kaffe på Coffee House, eller jag beställde in en Chai Latte och det är ju riktigt gott.
Vi såg sedan filmen The Tourist och den var helt ok. Kanske inte så bra som jag hade hoppats men helt klart en sevärd film. Kan rekommendera att se den när den kommer ut på dvd.
Idag blir det en mysdag med killarna. Mannen och hans son är på Svenska rallyt med min svåger och en av hans söner. Jag och killarna är hemma istället. Det blir nog en promenad nu på förmiddagen och sedan på eftermiddagen blir det kalas hos goda vänner i Katrineholm. Trevligt, trevligt! Däremellan tänkte jag försöka hinna träna lite, kanske kan passa på medan lillkillen sover. Måste försöka slå mitt personrekord.

Hoppas ni får en underbar lördag!

/ Mrsfunky

3 kommentarer:

Therese sa...

Så skoj att ni fick det så lyckat i går, å i dag verkar du ha en minst lika mysig dag att se fram emot <3 Nu ska här blåsas ballonger! KRAM KRAM fina du!

Therese sa...

tack för igår var trevligt!!
Slog mina rekord i dag, på både 20 minuters jogging och 10 minuters jogging. Behövdes efter maten igår, hihihi
Kram!!

Anonym sa...

Vad roligt att kvällen blev lyckad:) såg också den filmen i går och håller med dig i ditt omdöme. Ser framemot att ses i veckan! Kramar