fredag 4 februari 2011

.Enkel och lätt träning

Jag har insett att jag inte kommer att ha tid att åka och träna på kvällarna, eller tid, jag vill inte prioritera det framför familjen. Jag vill hellre vara hemma och få mer tid till mina barn och till min man. Samtidigt vet jag hur nyttigt det är med träning och att jag behöver röra på mig. Hm, hur går man då till väga? Jo, jag beställde hem ett Wii Fit plus och då kan jag träna samtidigt som jag är hemma med familjen. Riktigt bra! En halvtimme varje dag och du har dagens motion. Inte helt fel inte!


Det finns många olika slags sporter och aktiviteter du kan träna, men favoriterna är jogging, boxning och rockring. Kommer nog att försöka köra lite step oxå, men en sak i taget. Det bästa är ju att du kan variera det efter vad du känner själv.
Ja, enkel och lätt träning hemma, hur smidigt som helst.
Kan varmt rekommendera det om man inte har tiden att åka iväg och träna på samma sätt.

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Så trist med jackan :-( Och ett wii har jag varit så sugen på men varit för snål... men om jag vore lika klok som du och skippade lite burkar kanske jag skulle ha råd :-P För jag har allt för många burkar i ärlighetens namn ;-) KRAM och trevlig helg <3