onsdag 23 februari 2011

.Förnyelse i hemmet

Berättade för några dagar sedan att jag hade köpt lite nya tavlor och nu äntligen har jag fått upp dem. Jag är så nöjd med dem och det blev inte alls dumt.
Hon som har gjort tavlorna hittar ni här, en underbar tjej som gör otroligt fina tavlor i alla dess slag.


Den här underbara &-tavlan fick hamna i hallen


Dem andra två hamnade i köket, där jag oxå har en bräda som jag köpt av härliga Therese
.

Det är kul med inredning och att få ändra och fixa. Jag älskar det! Ibland kan så lite göra en sådan stor skillnad.

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Så fint du gjort på dina lister, nu blir jag med sugen att ändra om lite på mina med böcker, tavlor, canvas,prydnadssaker osv!!! Och så skönt att första tentan är avklarad, jag är övertygad om att du är hård mot dig själv, gick säkert jätte bra!!! Vi är kryare i dag och ska börja förbereda morgondagens firande av lillebror nu. Önskar dig en riktigt fin dag!!! KRAM <3

HUSnrNIO sa...

Hej! Kul att se tavlorna på bild=) De är olika i varje hem och beroende på hur man ramar in dem... Ha de gott. Mvh Helen