onsdag 11 januari 2012

.Vår Teneriffaresa!


Ja nu är vi äntligen hemma igen efter en härlig och skön vecka! Vi har haft en toppenresa och allt har varit perfekt. Det har varit alldeles lagom varmt, strålande sol, blå himmel, god mat och ett bra hotell. Resan gick också över förväntan och killarna har varit så snälla och duktiga hela veckan. En stor eloge till dem! Trodde nog att det skulle vara värre att resa med barn.


Lite bilder ifrån veckan:


Mannen och killarna på väg ner till stranden

L på stranden

Man blir trött av att bada och sola

L leker med vattenglasen, vilket han kunde göra i timmar

L äter frukost

L äter middag

Jag en kväll på väg till middagen

Jag och killarna sista kvällen

Jag äter middag

N badar

N i sin poncho

N sitter hos Skalman


N var med i Bamseklubben hela veckan och stortrivdes
. Han tyckte det var riktigt skoj och dem hittade på en massa roliga saker, alltifrån Bamsegymnastik till indianjakt, till galna lekars dag. Nästa gång får nog även lillkillen vara med i Bamseklubben.


N på balkongen

N badar, målad som indian

N spelar på pappas telefon

N äter frukost, pannkaka som alla dagar

N åt pannkaka till frukost varje dag och han gick oftast och tog flera gånger. Han kunde äta hur mkt som helst. Lilla killen, han tyckte det var skoj att få gå och plocka själv ifrån buffén.

En del av poolen


Ena poolen var uppvärmd och i den var det kring 25 grader
, men dem andra var bra kalla, men killarna var i en hel del ändå och jag var också i några gånger. Bada måste man ju nära man är på semester =)


En vacker solnedgång
Den lilla stranden
Utsikt över havet en kväll
En del av den stora poolen

Jag är såå nöjd med resan och jag kan definitivt tänka mig att åka till Kanarieöarna flera gånger. Det var lagom lång resa, bra väder och god mat. Helt enkelt perfekt!


/ MrsfunkyKursiv

Inga kommentarer: