torsdag 12 januari 2012

.Ett steg närmare examen

Under veckan på Teneriffa fick jag ett mess av en kompis ifrån skolan som talade om att alla i klassen hade klarat den sista tentan som vi hade. Gissa om det kändes bra! Jag blev riktigt glad och passade på att fira med en extra liten drink =)
Dessutom fick jag se att jag hade klarat alla uppgifter i amningskursen som jag gick utan att behöva komplettera några uppgifter eller så. Nu är jag ytterligare ett steg närmare min examen. Om fyra och en halv månad är jag klar barnmorska. Underbart!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

cecce sa...

Grattis! Vad skönt för dig!
Har tittat på dina bilder från er semester! Ser ljuvligt ut! Precis rätt att åka nu när det är som mörkast här hemma!

Uppdater bloggen i din webbläsare så förvinner det konstiga utseendet på min sida!

Kramar

maria sa...

Vad spännande att utbilda sig till barnmorska :)
Härligt med en resa till Teneriffa...

Kram