fredag 20 januari 2012

.Grattis min prins!

GRATTIS MIN PRINS 5 ÅR!

Idag fyller min stora kille fem år. Tänk vad fort tiden har gått. För fem år sedan kom vår lilla bebis till oss och sedan dess har livet inte varit detsamma. Vårt lilla charmtroll, vår prins, vår solstråle! Livet med dig är så fantastiskt och jag är tacksam över att jag får vara din mamma.



N en timme gammal


N på sin tvåårsdag


N på ettårsdagen


N fyller tre år


N fyller fyra

Vi ska fira litegrann med familjen ikväll, bara jag och mannen och N och L. J kommer snart hem ifrån jobbet och då ska vi äta lite tårta och sedan ska han få sina presenter. Han väntar med spänning på dem. Lilla gubben, han har väntat så på den här dagen och nu är den äntligen här.
Ikväll sedan blir det tacosmys. N fick välja själv vad han skulle ha för mat ikväll och då blev det hans stora favorit, mums!


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: