måndag 30 januari 2012

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:

-jag har åtta veckor kvar på förlossningen

-vi har haft en lugn och ganska så skön helg, trots mycket jobb

-det gick bra på simskolan igår för killarna, L tyckte det var riktigt skoj

-jag har världens finaste man som jag älskar mer än ngt annat. Du är underbar!

-jag har två fina små killar, ni förgyller mitt liv

-vi till helgen ska fira min pappa som har fyllt år, samt N och hans äldsta kusin på min sida

-det går mot ljusare tider

Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Vilken härlig lista, och klokt resonerat om simträningen. Här ska luran få börja till hösten. Tyvärr har barnen ärvt mn allergi mot klor så de blir ohyggligt torra, men vi försöker åka bada iaf då det är varmbad här på orten, för det är ju så viktigt att få dem att gilla vatten men ändå respektera det. Många kramar!