fredag 20 januari 2012

.Vänner är guld

Vad gjorde man utan sina vänner. Dem är guld värda och jag är så tacksam över att vi har så många fina och underbara människor i vår närhet. Idag har dagis varit stängt och mannen var tvungen att jobba och jag har sovit efter att ha jobbat natt. Vi ringde runt till flera stycken och frågade om dem kunde ha killarna, men ingen kunde ställa upp. Sedan ringde jag och frågade ett par goda vänner till oss om killarna kunde få vara hos dem några timmar på fm och det kunde dem. J skjutsade killarna dit imorse och sedan hämtade jag dem runt lunch och då bjöds vi på tacos och sedan åt vi glass. N hade fått välja själv vad han ville äta och då ville han ha tacos. Lite komiskt, så idag blir det tacos två gånger =)

N hade lekt jättemycket med sin kompis och L och deras lilla Lova hade oxå lekt bra ihop. Det hade gått jättebra för dem att ha killarna, vilket känns skoj.
Tusen tack C och R för att ni kunde ha killarna, ni är guld värda!

Ja, vänner är guld värda och jag är glad att jag har så många härliga människor i min närhet.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: