lördag 21 januari 2012

.Liten kille i lådan

Idag var båda killarna bjudna på en kompis till N´s kalas. Hon fyllde fem i onsdags. Hon skulle ha kalas på Skojlandet i Örebro och det började kl tio. L har dock varit lite förkyld nu och hostat en hel del och snoret rinner, så han fick stanna hemma med pappa i stället. Han visste inte ens om att han skulle på kalas idag, så han brydde sig inte. Jag fick dock med en godispåse till honom så då blev han glad.

L har klättrat ner i legolådan

Nej, jag hoppas inte att han kommer att bli sjuk nu för jag har inte tid att vara hemma med dem nu när jag är på praktiken. Det är i stort sett omöjligt för mig att vara hemma då.

Nåja, vi får hålla tummarna att det bara är en vanlig förkylning och inget annat, för det klarar vi ju ändå.


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: