måndag 2 januari 2012

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:
-jag har världens underbaraste man som skämmer bort mig och som gör varje dag till världens bästa dag
-jag har två söta små prinsar som förgyller mitt liv, varje dag med dem är en gåva ♥
-vi har haft en underbar helg och en härlig nyårsafton med min syster och familj
-vi imorgon åker på en veckas sol och bad semester till Teneriffa. Sååå skönt!
-jag fortfarande har nästan två veckor innan skolan drar igång
-idag fick en god vän till mig sitt andra barn, en liten dotter som ska heta Lova. Stort grattis och all lyckönskning till er alla! ♥
-om fem månader så är jag färdig barnmorska, känns coolt!
-vi har ett helt nytt och spännande år framför oss
Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: