måndag 2 januari 2012

.Försenad julklapp

Idag köpte jag en försenad julklapp till mig själv. Jag har länge tittat på en gpsklocka som jag kan ha när jag är ute i spåret och springer. Först och främst är det skoj att se hur långt man springer men också att se vilken puls och hur mkt kalorier jag bränner. Har tittat på flera olika klockor men många är bra dyra och speciellt då den som jag ville ha. Nu var det så bra så jag hittade en klocka på rean på Elgiganten och det var precis den som jag allra helst ville ha och den var nedsatt från 1500 - 1000 kronor så då slog jag till.
Ja så nu längtart jag tills jag får hem den och kan ge mig ut i spåret och testa den. Snacka om att jag kommer att bli snygg i den =)


Det komiska var att mannen ringde hem förut och sa att han ville överraska mig och att han hade köpt den till mig och 5 minuter tidigare hade jag själv köpt den på nätet. Snacka om otur, så nu får han åka och lämna tillbaka den istället. Visst är han söt mannen min, är så tacksam över att jag har en sådan underbar man ♥

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Vilket underbart par ni är - tänker samma tankar bevisligen!! :-D Å vilken härlig reda ni har haft, längtar iväg jag med... Men nu löggs alla slantar på altanbygge så vi får njuta av tid i stugan itsälelt, men det är helt ok det med ;-D Och så skönt att du klarade tenta å amningskursen, snart, snart är du barnmorska - å en duktig sådan med är jag övertygad om! KRAM <3