lördag 14 maj 2011

.Värt att fira

Igår morse fick jag reda på att jag klarade tentan vi hade förra fredagen. Kändes riktigt skönt! Blev verkligen en bra start på dagen. Dessutom kändes det riktigt bra efter omtentan igår, så jag tror och hoppas att jag även kommer att klara den, men det återstår att se. Ja, det var en dag värd att fira.
På eftermiddagen åkte jag och killarna in till Kumla för att träffa C och barnen. Vi gick en sväng på Kumlamarken, ett måste varje år, köpte varsin klubba till barnen och sedan bara strosade. Efter ett tag gick vi hem till C och fikade, köpte med lite nybakta bullar och wienerbröd.
På kvällen sedan kom tre tjejer ifrån klassen över för en tjejkväll. Mycket trevligt! Jag bjöd på lite tilltugg innan maten, rostad serranoskinka med parmesandipp, mycket uppskattat. Latmasken tog sedan över, så då beställde vi hem mat ifrån sushirestaurangen, men det kan vara skönt ibland att inte behöva fixa så mkt.
Ja, kvällen var mycket trevlig och det skrattades och pratades bra länge så jag var inte i säng innan midnatt i alla fall.
Idag ska jag försöka börja spackla i N´s nya rum, får se hur långt jag hinner.

Trevlig lördag!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

cecce sa...

Stort grattis till den lyckade tentan!! Bra gjort! Håller tummarna för att omtentan går i lås!

Trevligt med lite tjejsnack!!

Kramar!!