måndag 9 maj 2011

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:

-vi har haft en mysig och härlig helg med värsta sommarvädret

-tentan i fredags kändes som om den gick helt ok, håller tummarna!

- solen skiner och det ser ut att bli en underbar dag!

- det bara är en vecka kvar tills vi ska till Gotland och två veckor kvar tills mannen och jag åker till Prag.

- jag idag börjar på sista kursen för den här terminen, sedan är det bara ett år kvar. Wow!

- vi till helgen får besök av härliga vänner, samt vårt lilla Gudbarn A. Mysigt!

- jag på fredagkväll får hem några härliga tjejer på middag.

- jag har världens finaste och mysigaste man och två små killar som jag älskar såååå!



Önskar er en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Jenny sa...

Mys med tjejkväll! Länge sedan jag hade det också, kanske är dags snart! Håller på och planerar en liten tjejtripp med en kompis i sommar som jag hoppas blir av!

Önskar dig en fin kväll, kram Jenny