onsdag 4 maj 2011

.Uterus och vårrus

Just nu är det mycket uterus i mitt huvud och en hel del andra ord. Det snurrar värre och jag undrar hur jag ska få allting att stanna kvar häruppe längre än till på fredag.
Är uttråkad, har tusen ursäkter till att inte plugga. Ser bara en massa måsten överallt, saker som jag bara måste göra just nu istället för att plugga. Men, men, ska försöka fixa lite mat nu och sedan kanske det går lite lättare.
Nästa vecka blir det inte bara uterus och andra ord, utan även årets vårrus! Trevligt!
/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Johanna sa...

Uterus, uterus, uterus...har jag mycket att göra med på jobbet ;) Alla texter o journaler...Det är mycket uterus när man arbetar på en gynekologisk avdelning ;)

Therese sa...

Det bästa med vårruset är att få fika efteråt ;-) Å smartson har jag försökt å försökt men aldrig kommit med på annat än att testa en bearnese sås *skrat* Och oj så skoj om vi bott närmre varandra, för då hade jag DEFINITIVT bjudit på sushi <3 KRAM!