måndag 16 maj 2011

.Måndagmorgon

Måndag morgon och ny vecka igen. Den här veckan är lite annorlunda än andra, vilket känns skönt. På torsdag åker vi nämligen på minisemester, några dagar till Gotland. Det ska bli så mysigt att få komma iväg och jag hoppas att vi får en toppen helg där.

Idag däremot är det granskning av artiklar som gäller, ska läsa igenom och se om det är ngt att ha eller om vi ska leta vidare. Imorgon ska vi ha en första granskning av uppsatsen i skolan och ja, sedan är det bara att fortsätta att skriva. Om några veckor ska den vara klar, hjälp!
Nej då, det känns faktiskt ganska så bra, speciellt eftersom jag nu slipper tänka på dem andra kurserna. Hoppas bara att jag klarade tentan som jag hade i fredags, men det återstår att se.

Funderar på att hämta hem killarna skapligt i dag och sedan baka lite på eftermiddagen. Det var länge sedan nu och det kan vara bra att fylla på frysen så här när det börjar bli sommar och man är på picnicar och fikar mkt.
Nu däremot ska jag sätta på lite te och sedan börja läsa en artikel i taget.

Trevlig måndag!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Therese sa...

Så skönt att du klarat tentan!!! Å jag hoppas du haft en mysig bakstund med killarna, här har jag bara två arga barn, inget muntrar upp dem, sååå trötta är de, så det bli nog tidigt i säng... Kram kram hoppas ni får det ljuvligt på Gotland <3

Therese sa...

Så skönt att du klarat tentan!!! Å jag hoppas du haft en mysig bakstund med killarna, här har jag bara två arga barn, inget muntrar upp dem, sååå trötta är de, så det bli nog tidigt i säng... Kram kram hoppas ni får det ljuvligt på Gotland <3