onsdag 25 maj 2011

.Packning och sommarfest

Håller på att packa allt inför morgondagens resa. Killarna ska vi skjutsa till mina föräldrar redan ikväll, så deras väska ska oxå packas. Det är mkt som ska med. Dessutom har vi sommarfest på N´s dagis ikväll, så det är lite småstressigt just nu. Nåja, det ska kännas att man lever!
Hann plugga lite på förmiddagen, sedan åkte jag över till en god vän och käkade lite lunch och sedan hem och packa lite innan jag hämtade killarna på dagis.
Ja och nu sitter killarna och äter lite mellis och sedan ska fikaväskan inför festen fixas och kläder strykas. Som sagt, full fart idag, men oj vad kul det ska bli att få komma iväg. Jag kommer dock att sakna mina små prinsar oerhört mycket, men jag vet att dem kommer att ha det kanon hos mina föräldrar, så då går det bra.
Nej, bäst att sätta lite fart så jag hinner få allt klart innan klockan fyra.

Trevlig onsdag!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: