onsdag 11 maj 2011

.Klänningsjakt

Åkte till Marieberg på förmiddagen för att hjälpa min kära syster att hitta en klänning till vår brors student. Vi gick igenom nästan varenda affär på jakt efter den rätta klänningen, men fann den inte. Det fanns många fina, men förhoppningsvis så hittar vi den en annan dag. Kanske att jag oxå kan hitta en klänning ngn dag, om inte har jag lånat en kanonfin klänning av en kompis.

Vi gick och strosade i olika affärer och jag hittade bla ett par nya bikinibyxor, samt en "pippikofta" som jag har letat efter länge nu. Kommer att bli skön att ha på svala sommarkvällar.
Blev även bjuden på lunch av min syster, kycklingsallad med currydressing och honungsmelon. Yammieee!!!!

Tusen tack T för en mysig förmiddag, kanske får göra om det igen snart!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: