tisdag 24 maj 2011

.Underbart skönt!

Är så otroligt glad idag, fick reda på att jag klarade min omtenta, så nu kan jag lägga även den kursen bakom mig. Hur skönt känns inte det! Nu är det bara två och en halv veckkor kvar och sedan är det sommarlov. Yiippiiee!!!!
Hade handledning idag på morgonen för vårat pm. Vi skulle träffa handledaren kl 09:00 i Västerås, men när vi kom till Köping hade dem helt plötsligt stängt av motorvägen utan förvaring och lett om trafiken mot Kolbäck, så vi kom ju inte direkt i tid. Är det inte typiskt! Alltid när man har tider att passa, ja då krånglar det. Men vad gör det när man har underbara reskamrater och skrattar i stort sett hela vägen, snacka om att jag lär bli bra många år över hundra. Vad är det man säger "ett gott skratt förlänger livet" så då borde ju många skratt göra att man lever ännu längre =)

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: