måndag 30 maj 2011

.En kram och man är helt såld

Åkte och hämtade killarna efter frukost. Vilken glädje, vilken lycka! En kärlek svår att förklara! Tänk att en kram kan betyda så mkt, en blick, ett hej mamma, ja, det är obeskrivbart.
Dem var glada över att se mig, vilket kändes bra. Dem hade en massa saker att berätta och dem verkade ha haft en härlig vecka med sin mormor och morfar.
Är så glad att vi har mina föräldrar som ställer upp i vått och i torrt, vad gjorde vi annars.
Blev bjuden på lite kaffe när jag kom och mammas hemmagjorda rabarberpaj, mums! Till lunch beställde vi hem lite pizza och killarna vräkte i sig.
Ja, vi hade en mysig dag tillsammans med mamma och när vi kom hem så firade vi lite morsdag i efterskott. Fick Solsidan på dvd av killarna samt ett stort apelsinträd som jag tänkte plantera ute.

Nu är alla väskor uppackade och tvättmaskinen full, så nu ska jag väl ta och börja med kvällens middag.

Hoppas dagen varit bra!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: