fredag 15 april 2011

.Snart dax för lite fredagsmys

Nu tar jag kväll. Jag orkar inte plugga mer eller fixa med tvätt eller annat. Känns som om jag har hållt på hela dagen, så nu får det vara nog.
Ska snart börja med kvällens middag, som ikväll består av tacos. N fick välja och han ville äta tacos och sedan ha popcorn, så det fick det bli. Tacos kan man ju äta en gång i veckan, det är ju sååå gott och nu var det ändå säkert tre veckor sedan vi åt det och då blir man rejält sugen på det.
Senare ikväll kommer min äldsta syster över och ska sova här. Hon och jag ska utflykt över dagen imorgon, en tur till Ullared. Det ska bli såååå skoj och jag tror och hoppas på en mysig dag, även om den kommer att bli lång.
Nej, nu ska jag gå och börja med middagen.

Trevlig fredag!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: