måndag 4 april 2011

.Gräsänka för en stund

Mannen har åkt till Italien på blixtvisit. Dem ska ha ngn kurs där imorgon, men sedan åker han hem redan på kvällen igen. Skönt! Det är svårt att få ihop allting när mannen åker bort och jag går i skolan. Som tur var så har vi så många i vår närhet som kan ställa upp, så imorgon kommer mina föräldrar hit för att hämta barnen ifrån dagis. Jag slutar sent imorgon och mannen kommer inte hem förrän imorgon natt, så då får man lösa det på annat sätt.

Ska snart hämta killarna ifrån dagis och sedan får vi besök av en god vän och hennes två barn. Det var flera veckor sedan vi sågs nu så det ska bli roligt för barnen att få leka lite.

Nej, ska nog gå och ta reda på tvätten innan jag hämtar killarna.

På återseende!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Oh tack så hemskt mycket!

Kul att du gillade reportaget, är själv så nöjd med bilderna och texten.

Hoppas allt är bra!

Kram