onsdag 20 april 2011

.Ännu en underbar vårdag!

Idag har vi haft ännu en härlig och varm vårdag. Kanske inte lika varm och skön som gårdagen, men oj vad skönt det var på eftermiddagen.
Har haft en ganska skön dag trots plugg. Satt och pluggade fram till lunch, åkte sedan till Marieberg för en lunchdate med min kära syster. Trevligt, trevligt! Var alldeles för länge sedan vi sågs nu, får ta igen det snart. Åt på kinarestaurang, så gott, så gott! Hittade även två klänningar på Vero Moda som fick följa med hem. Kul med lite nya klänningar lagom till våren.
Efter det blev det en tur till Rusta för att köpa en ny studsmatta med nät till, som förhoppningsvis kommer upp imorgon.
Ja och sedan var det bara att åka hem och fortsätta att plugga ett tag till innan det var dags att hämta killarna.
När dem kom hem var vi ute hela eftermiddagen, gick inte in förrän runt halv sex. Skönt med riktiga utedagar.
Mannen har precis kommit hem, jobbade sent både igår och idag, så ngn joggingtur har det inte hunnits med. Får försöka komma iväg en sväng imorgon istället. Ikväll däremot blir det bara slappa framför tv:n med mina favoritprogram.

Trevlig onsdagkväll!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Yohanna i Las Palmas sa...

Hejsan!
Kom förbi här via Sockervägen och ville säja hej.
Ha en UNDERBAR påsk.
Hälsningar
Yohanna

Therese sa...

Åh vilken toppen dag du verkar ha haft, å jag hoppas du hade en mysig kväll!!! Jag var så glad när Louice vann mästerkocken, tyckte hon tagit sig fram på ett beundransvärt sätt utan att säga något elakt eller dylikt! Hoppas det går bra för henne. Och så hoppas jag att du får en fin skärtorsdag <3 KRAM