tisdag 26 april 2011

.Påsken i bilder del 1

Påsken har varit en helt underbar helg då vi har njutit hela familjen tillsammans. Vi har haft det så skönt och bara varit, ätit god mat, umgåtts med familj och vänner och njutit av det underbara sommarvädret som vi har haft hela helgen.


Lite bilder ifrån helgen:

Mannen med killarna

Kompisen J sitter på fotbollsmålet

På påskafton åkte vi till Katrineholm och firade lite påsk hos våra goda vänner M och S och deras tre barn. En underbar eftermiddag och kväll med mycket god mat, tårta, godis och en härlig gemenskap. En helt fantastisk dag på alla sätt!


J med lillkillen i knäet på terassen hos fam Vikingson

L vid stenmuren hos Fam Vikingson

Jag med mina underbara små killar

På långfredagen var vi bara hemma och hade det mysigt. Jag hade bla gömt en massa chokladdjuren ute i trädgården som killarna gick och letade efter. L mumsade ordentligt och ville inte sluta äta.

Jag med N - N mumsar choklad

N på studsmattan hos fam Vikingson

N mumsar piggelin

Jag med solbrillor

Några av chokladdjuren
/ Mrsfunky

Inga kommentarer: