torsdag 21 april 2011

.Mina små påskgubbar!

Idag till dagis skulle dem vara utklädda om dem ville och det var ju inte det enklaste att hitta på ngt bra igår kväll, men vi löste det ok ändå.
Det fick bli varsin färgglad skjorta, varsin väst och lite svartmålad mustasch och prickar i ansiktet och vips så hade jag förvandlat mina två små prinsar till två påskgubbar.

L- min lilla påskgubbe i rosa

N - min stora påskgubbe i grönt

Mina två små påskgubbar- visst är dem söta! ♥

Idag blir det lite städning på eftermiddagen, har redan hunnit med övervåningen. Sedan hoppas jag på att kunna sätta upp resten av studsmattan och att vi får en mysig eftermiddag ute i solen. Härligt med sol!

Ngt mer pluggande blir det inte i helgen, nu har jag tagit påskledigt ifrån skolan och det känns helt underbart!


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: