tisdag 5 april 2011

.En påse nötter

Har sovit som en påse nötter inatt. Sover alltid lite sämre när mannen är bortrest och dessutom så hade jag ställt klockan och då blir det ännu värre. Jag vet inte hur många gånger jag var vaken i natt. Känner mig inte direkt laddad för en heldag i skolbänken idag, men det lär nog gå med många koppar kaffe. Känns i alla fall skönt att mina kära föräldrar kommer att hämta killarna ifrån dagis, så dem slipper få gå så länge. Tusen tack för det!

Nej, nu börjar det bli dags att väcka dem små liven, känns jobbigt när dem äntligen sover.
Hoppas ni får en mysig dag!

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åh det där känner jag igen..jag sover också sämre då maken inte är hemma. Hoppas det går bra i skolan iaf!
Ha en fin dag!

cecce sa...

Hoppas du fick en fin dag trots dålig nattsömn. Eller somnade du i skolbänken?:-)

Föräldrar är guld värda att ha till hjälp.

Kramar