tisdag 12 april 2011

.Dagen idag

Idag har vi haft en heldag i skolan om amning. Riktigt intressant! Det mesta var väl i och för sig sådant man redan visste, men repetition är aldrig fel. Dessutom hade vi två stycken ifrån Tanzania som var hos oss och pratade lite om hur dem har det, samt lärde oss en sång på swahili som vi sjöng några gånger. Ngn gång skulle jag verkligen vilja åka till Afrika och jobba, vore otroligt spännande! Ja, vem vet vad som händer i framtiden.

Känner mig riktigt seg idag, blir nog en tidig kväll, men har lovat mig själv att ta en premiärtur med joggingskorna ikväll, så det är bara att gilla läget. När barnen har lagt sig så ska jag ut. Jag och mannen ska gå ut och springa varannan kväll har vi sagt och igår var mannen ute, så ikväll är det min tur.

Nej, ska börja med maten nu så vi kan äta snart. Killarna behöver komma i säng tidigt ikväll, dem är helt slut, speciellt N.

På återseende!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: