måndag 20 augusti 2012

.Träning som ger något

Det går framåt med träningen. Igår blev det som sagt fem kilometer i spåret och idag blev det 30 min med kettlebells igen. Det bästa av allt är att det känns så skönt att ha kommit igång ordentligt med träningen och att jag är motiverad av att fortsätta. Kettlebells kan jag verkligen rekommendera, hur kul som helst och man blir genomsvettig av bara en halvtimme. Det är träning som ger ngt.

Imorgon blir det en tur ut till spåret igen. Får se om jag kan ta längre än fem kilometer då eller om det får räcka med bara två varv.
Nu är jag igång!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Oj oj så IMPONERAD jag blir, du har verkligen kommit igång, jag blir super inspirerad, så nu är det jag som får tacka dig ;-D Så skoj att läsa att andra tränar, kettelbells har jag aldrig testat, men du får mig nyfiken... KRAMIS