onsdag 15 augusti 2012

.En tur i Örebros lustgård

Efter besöket hos Capio gick jag och killarna till stadsparken och lekte lite. Dem klättrade i klätterställningarna, åkte linbana, körde cyklar och gungade och hade superkul. Vi gick även runt och tittade på alla fina blommor och på ankorna i dammen. Efter mycket lek och bus avslutade vi förmiddagen med en tidig lunch inne på Gröna Grodan. Killarna fick pannkakor och jag tog en chailatte och en kycklingbaguette. Mums! :-) Ja, vi hade trots dålig start med spruttagning en helt underbar och mysig förmiddag jag och mina två små prinsar.

N klättrar på tåget

Mina två små prinsar

Lillkillen vid en träskulptur

Ett av alla fina vattendrag i parken

L tittar ut över vattnet

Lillkillen gungar på gungbrädan

N kryper i tunneln

Killarna tittar på ankor

Killarna klättrar i en av klätterställningarna

N med sina pannkakor

L med sina pannkakor


Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: