måndag 27 augusti 2012

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:

-vi har haft en trevlig och mysig helg med besök av goda vänner och mys med familjen

-jag och killarna ska åka och hälsa på en god vän och hennes barn på onsdag

-det går framåt med träningen, motivationen är fortfarande på topp =)

-det är ca en månad kvar nu innan vi åker till Egypten

-barnen får vara friska och krya

-jag har en sådan underbar man som jag älskar mer än ngt annat.

Önskar er alla en fortsatt trevlig måndagkväll och en skön vecka!


/ Mrsfunky

2 kommentarer:

Caroline sa...

Åh, så härligt med en resa till Egypten. Till vilket ställe ska ni?

Mrsfunky sa...

Caroline: Vi ska till Makadi Bay, det ligger några mil söder om Hurgada tror jag. Sägs vara väldigt bra ställe. Ser verkligen framemot det.

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!
Kram