onsdag 8 augusti 2012

.Attackerad av getingar

Jag tog med mig killarna och deras kompis till lekparken så dem skulle springa av sig lite innan mellis. Vad händer då? Jo vi är där en kort tid och efter en stund hör jag Ludde, deras kompis skrika, han blev getingstucken i nacken och kom springandes med en geting efter sig som även försökte sticka honom i huvudet och på andra ställen. Efter en stund kommer N ner och börjar helt plötsligt skrika, då har en geting flugit innanför hans tröja och sticker honom på ryggen och är sedan kvar innanför tröjan. Usch, jag avskyr getingar och jag är glad att inte lilleman inte blev stucken.
Ja, så det var bara att bege sig hemåt och leta fram lite hydrokortison salva att smörja på och sedan försöka få killarna att tänka på annat.



Fy för dessa äckliga små djur! Jag avskyr dem!


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: