måndag 27 augusti 2012

.1300 steg

Det blev en sväng till trappan igår. Mannen och killarna gick dem 427 stegen upp och jag halvjoggade upp en gång, sedan ner igen och slutligen upp igen för att sedan gå ner tillsammans med man och barn. Vet inte vad som flög i mig, varför kom jag på denna dumma idé =) Nåja, det var riktigt bra träning, men aj aj aj vilken träningsvärk jag har haft idag. Nästa gång ska jag dock ta trappen upp och sedan jogga ner för att sedan tra trappen upp igen. Får se om jag kan komma iväg nästa helg igen emellan jobbpassen.
Det blev som sagt tre vändor i trappen så sammanlagt blev det nästan 1300 steg, inte illa pinkat inte. Då förstår ni varför det känns lite i benen i dag. Hade faktiskt tänkt att träna lite idag igen, men benen sa ifrån, så jag får ta det passet imorgon istället.



Några av dem 427 stegen

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: