söndag 12 augusti 2012

.En helmysig dag!

Igår åkte jag tillsammans med alla mina syskon samt brorsans sambo Maria till Oxelösund för ett besök på Boda Borg. Oj vad roligt vi hade! :-) Mycket skratt blev det och en massa spring i alla celler. Idag känns det i armarna och benen vill jag lova, det blev en del klättra på väggarna och mycket jobb för armarna.
Vi stannade i Nyköping på vägen hem för lite mat och sedan avslutade vi kvällen med en stor glass innan vi åkte hemåt. I bilen hem blev det allsång, av både barnsånger och gamla godingar. Maria måste ju ha trott att vi inte är kloka, men å andra sidan är hon ju van med min bror och han är väl värst av oss alla ;-)
Som sagt, en helmysig och underbar dag hade vi och jag hoppas vi kan ses fler gånger och göra ngt tillsammans.
Jag älskar verkligen alla mina syskon sååå mycket. Även om vi inte alltid drar jämt eller om vi är olika så är jag glad att jag har just dem syskonen jag har.

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Therese sa...

Åh, vad kul att du tog kort...Tog du många, kanske kunde skicka över till mig? Tog bara några få när vi åt glass!
Hade såå roligt och hoppas vi kan göra om nåt liknande igen..Nästa gång tar vi med våra respektive och kör syskonen mot resten eller tjejer mot killar;-)
Älskar dej med
Kram