fredag 17 augusti 2012

.Gung gungeligung

Killarna ville till lekparken en stund nu på eftermiddagen, så vi tog ut cyklarna och begav oss av. N cyklade själv dit för första gången på sin stora cykel. Min lilla kille börjar visst bli stor. Lillkillen cyklade på sin lilla cykel, men han har ju fortfarande stödhjulen kvar.
Det bästa dem vet i lekparken är gungorna, tänk vad kul man kan ha med dem. Man kan stå och gunga, ligga och gunga, eller bara sitta vanligt. Tänk om man vore barn igen, den friheten, den känslan, en massa lek och inget ansvar. Ja, det var härliga tider det. Jag njuter dock av livet som är nu, det liv jag lever. Jag älskar mitt liv, min man och mina två barn. Vad vore jag utan er.

Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

svintoflickan sa...

fina dom är!
kram

Caroline sa...

Hej! Kikar in från måndagslistan hos jennyn! Jag brukar fortfarande gunga fast jag är 26 år :-D Tycker det är jättehärligt och passar man på när man är där med barnen så ser det ju inte helt dumt ut :-D