tisdag 14 februari 2012

.Nio år med min egen lilla valentine

Idag för nio år sedan förlovade jag och J oss. Vi hade då varit tillsammans i nästan fem månader. Det är inte klokt vad tiden går fort. Sommaren året efter så gifte vi oss,till sommaren har vi varit gifta i åtta år. Wow, åtta år med mannen i mitt liv. Det är stort! Tänk att man kan hitta den där själsfränden, en person som man får dela resten av sitt liv med. Jag är glad att jag har fått den chansen och att jag och J träffade varandra och dessutom på nätet. Hur stor är sannolikheten att det ska hålla när man nätdejtar, ja, för oss gick det bra =)

/ Mrsfunky

2 kommentarer:

AnnieeG sa...

å, så ni jubilerar också idag =) grattis!! Och jag tyckte jag och M var snabba som förlovade oss efter 9 månader ;) men är det rärr så är det!! Kram!

cecce sa...

Åh, vad härligt!! Hoppas ni får många lyckliga år tillsammans.
Det här med nätdejting är jag så kluven till:-) Jag menar...det kan ju gå som i ert fall, men också kanske bli jobbigt. Hm...just nu är jag för feg:-)

Kramar!!