onsdag 8 februari 2012

.Drömmen om Italien

Sitter och drömmer mig bort, funderar på sommaren, vart vi ska åka på semester. Skulle kunna tänka mig att bila neråt Europa igen, till Italien, Kroatien eller Frankrike. Det finns så många platser som jag vill åka till och Italien är ju rena drömmen. Var där för många år sedan när jag var liten, men har alltid drömt om att få åka tillbaka dit igen. Det finns så många härliga platser där. Kroatien ska ju oxå vara väldigt fint och dit skulle jag oxå kunna tänka mig att åka.
Ja eller annars blir det kanske bara en resa någonstans i Sverige, en tur till Öland, en vecka till Norrland eller ja, vi får vänta och se. Jag vet inte ens när jag kommer att ha semester ännu, så det är lite tidigt att börja planera sommaren nu, men drömma kan jag i alla fall =)

Franska rivieran (bild lånad från google)

Kroatien (bild lånad från google)

Florens, Italien (bild lånad från google)

Vad har ni för planer för sommaren?

Ja, visst ska det bli härligt med sommaren, längtar verkligen dit! Nu går vi emot ljusare tider och om några månader är det vår och blommorna börjar knoppa, jag älskar den tiden på året.

Vilken årstid är er favoritårstid?

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: