lördag 4 februari 2012

.Stora grattiskramar

Idag ska vi åka hem till mina föräldrar för att ha kalas för flera födelsedagsbarn. Vi ska fira min pappa som har fyllt 55, N som blev 5 (som inte min familj har grattat), min kära syster som blir 34 och min systers dotter som igår fyllde 10 år.
Jag säger ett stort grattis till er alla!


Ja, igår blev min systerdotter 10år, tänk vad fort tiden går. Det är något särskilt med henne. Det är mitt första syskonbarn och dessutom så flyttade jag in hos min syster och hennes man samma dag som dem kom hem ifrån bb och bodde sedan hos dem hennes första nio månader. Helt otroligt att jag fick göra det, det var en mysig tid och jag spenderade mycket tid med henne då. Hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta (det har ju alla syskonbarn, men i alla fall).

Jag ska inte glömma en annan liten prinsessa som fyller 7 år idag, min andra systers barn, även mitt gudbarn, Isabelle. Ett stort grattis till dig ifrån mig!
Hurra, hurra, hurra!!!!

Ja, tänk att jag får ha så många härliga syskonbarn, är så glad för varenda en av dem och ser framemot den dagen då även minsta brorsan börjar yngla av sig =)


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: