tisdag 7 februari 2012

.En till i samlingen

Jobbade natten till idag, var inte direkt taggad för en natt på förlossningen, men det gick över förväntan. Fick vara med och förlösa igen, alltid lika mysigt att få vara med att se ett barn födas. Det är en ära att få dela den upplevelsen med dem nyblivna föräldrarna. Nu har jag ytterligare en förlossning att lägga till samlingen, så snart är jag halvvägs.
Jag har nu 24 förlossningar, 32 passningar och två kejsarsnitt.
Jag är en bra bit på väg vill säga och jag njuter av varje dag jag får chansen att lära mig nya saker. Samtidigt som jag älskar det jag gör så är jag skräckslagen, det är så mkt kvar att lära och jag undrar ibland vad jag har gett mig in på. Jag har alltid älskat utmaningar och den utmaningen jag gör nu är nog den största någonsin.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: