onsdag 8 februari 2012

.Ge mig lite tålamod


Tummen ner för mina barn som idag har varit såååå jobbiga.

Tummen upp för att min man snart kommer hem, har varit borta sedan igår morse.

Ja, idag vet jag inte vad det har varit med killarna. Dem har testat och testat och speciellt N har varit helt upp och ner och jag har fått tjata och tjata och tjata på honom, men han har inte lyssnat. Det verkar som om båda killarna hade tappat hörseln idag och tålamodet mitt var inte på topp. Blä säger jag, ibland är dem billiga dem små liven.
Nåja, nu ligger dem i alla fall i sängen och förhoppningsvis sover och själv ska jag ta mig en äggmacka och ett glas juice och slappa framför tv:n i väntan på att mannen ska komma hem.

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Ibland kan barnen känna av om man är det minsta irriterad. Antingen är dt extra snälla då eller extr testande..Men bara att ta antar jag. Elina är inne i en testperiod, riktig blivande 5åring..Blir dock bättre=)
Kram