tisdag 22 november 2011

.Sjukt trött

Varför så trött? Jag undrar om jag är allergisk mot skolan för varje dag vi är i skolan så blir jag sjukt trött och då speciellt på eftermiddagarna. Det är knappt att jag kan hålla ögonen öppna. Det måste vara ngt i luften där och dessutom så är det riktigt kallt. Idag satt jag med jackan på mig inne, helt sjukt. Nåja, hemma är jag oxå trött och går runt och fryser, så det är väl inte bara i skolan.
Jag är inte van att gå så långa dagar så det är väl det och dessutom blir man ju inte piggare av det här vädret som är.
Nej, nu ska jag sluta gnälla och börja laga middagen till kvällen. På matsedeln ikväll står det korvstroganoff och ris, inte helt fel inte.

/ Mrsfunky

1 kommentar:

annsoh sa...

Hej vad händer idag :)? jätte fin blogg! Följas via bloglovin :)?