måndag 21 november 2011

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:

-vi har haft en mysig helg med barngympa, simskola, kalasfirande, söndagsskola och en massa annat smått och gott

-mannen är hemma igen, jobbigt att vara utan honom, men det gick den här gången med =)

-vi till helgen ska ha adventsfirande med goda vänner, längtar!

-vi på fredag är hembjudna till goda vänner på middag. Trevligt ,trevligt!

-jag har så många härliga vänner i min närhet, tack för att ni finns!

-jag har en sådan underbar man, mannen med stort M

-jag har välsignats med två helt underbara små pojkar som gör varje dag till en gåva. Är så tacksam över att få vara er mamma. Ni förgyller mitt liv

-vi till helgen får ta fram alla adventsljusstakar och julstjärnor, mysigt!


Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: