måndag 7 november 2011

.En kväll med tjejerna

I lördags kväll var jag och mina systrar och en bekant till dem inne i Örebro och gick på Ladies Night. Vilken kväll! Först blev det middag på en indisk restaurang, Karisma.
Jag och syrrorna åt en indisk kycklingryta:

Vindaloo A´la Karishma
Starkt kryddad kycklinggryta med lök och paprika, smaksatt med röttvin, vitlök, chili pickles, sambal och koriander.


Mm, det var mycket gott! Starkt, men gott! Till det åt vi naanbröd med vitlök. Till efterätt blev det en chai och en indisk glass med frukt till. Var bra mätt efteråt.

Efter lite mat i magen gick vi vidare till Conventum och Ladies Night och vilken kväll. Det var så bra och jag skrattade så jag tjöt flera gånger. Tomas Järvheden, jag säger bara det. Han är både rolig, snygg och kan dessutom sjunga.


Showen får 5 funkys av 5 möjliga.

Ja, vi får se om det blir en kväll med tjejerna även nästa år, man vet aldrig.

/ Mrsfunky

Inga kommentarer: