fredag 18 november 2011

.En gåva -ett mirakel

Varje barn är en gåva och om man har kämpat i år för att få barn så känns det som om det är en ännu större gåva när det väl händer. Vilken underbar välsignelse barn är. Jag tackar Gud varje dag för mina barn och skulle inte vilja leva en dag utan dem. Mina barn är mitt allt.
Igår fick jag ett samtal av en god vän som berättade att dem hade fått en liten tjej. Vilken lycka! Dem har ett barn sedan tidigare, mitt lilla gudbarn Alfons, en riktig liten solstråle. Nu har dem dessutom blivit föräldrar till en liten tös, ska bli spännande att se vad hon ska heta sedan. Önskar dem all lycka till och ett stort grattis till lillan. Längtar redan efter att få gå ut och köpa tjejkläder =)



(bild lånad från google)

Ja, vad vore man utan sina barn. Dem ger så mkt glädje, så mkt skratt.


/ Mrsfunky

Inga kommentarer: