måndag 7 november 2011

.Måndagslistan

Idag måndag är jag glad för att:

-jag idag har varit hos frisören och klippt mig samt färgat håret. Blev så nöjd med resultatet.

-vi imorgon börjar skolan igen, kul att få träffa alla klasskompisar igen.

-vi på lördag är hembjudna till goda vänner för lite mys samt firande av deras dotter som blir ett år.

-jag på onsdag får besök av min kära vän E och hennes två barn. Var alldeles för länge sedan vi sågs nu. Ska bli trevligt!

-dem snart är klara med alla fönster och vi kan få ordning hemma igen efter mer än fyra månaders arbete. Känns inte lite bra inte =)

-jag och tjejerna hade en trevlig kväll i lördags på Ladies Night. Trevligt, trevligt!

-jag har världens bästa man! Du är mitt allt! Älskar dig!

-jag har två underbara små killar, är glad över att få vara er mamma. Ni förgyller mitt liv!


Önskar er alla en fortsatt trevlig måndag och en skön vecka!

/ Mrsfunky

3 kommentarer:

britta bloggar sa...

Vilken fin måndagslista! Hoppas du får en toppenvecka!

cecce sa...

HÄRLIGT!!!

Kramar:-)

Therese sa...

Jag skulle ju gäran se din nyfriserade frisyr!!! Å i helgen är det min tur att göra något roligt med tjejerna, vi ska bial till ikea, som jag längtar! :-D Tack för fastergratulationen, antar att den lilla tösen kommer att skapa ett riktigt bebissug hos mig *ler* Trevlig helg fina du! KRAM