söndag 13 november 2011

.Alla pappors dag

Idag är det alla pappors dag och själv firade jag min kära pappa i fredags kväll. Mycket trevligt! Var länge sedan vi var hos mina föräldrar en kväll och det var uppskattat av både liten och stor. God mat, tårta och en massa prat. Mysigt!
Igår kväll var vi hos goda vänner och blev bjuden på underbart god mat, oj vad jag åt. Magen stod som en strut efteråt, för är det god mat kan man ju inte äta bara lite.

Idag däremot firar vi mannen i mitt liv, pappan till mina barn. Han är vårt nummer ett, världens bästa pappa, mannen med stort M. Han fick presenter av oss imorse och vi sjöng för honom och sedan runt lunchtid blir det asiatisk buffé inne i Örebro. Vad gör man inte för den man älskar.
Barnen tyckte nog att det var lika spännande dem med paketen och var snabba med att hjälpa till att öppna.

Ja, annars den här dagen händer det inte så mycket.

Önskar er en fortsatt fin söndag och en skön fars dag till alla er därute!

/ Mrsfunky

1 kommentar:

Therese sa...

Ja nog ska mannen och pappan i livet uppmärksammas, här blev det present redan i sängen då pappor ska ha det på pappadagen enligt Luran, sedan en heeel dag hos mormor och morfar där vi firade morfar och gosade med nyaste kusinen :-D Hoppas nu att du får en bra dag och en fin vecka <3 KRAM